Actualitat

Massa freqüentment m'he hagut de queixar de la falta d'aparadors de la joieria a casa nostra, en aquesta ocasió però, m'agradaria fer menció de diferents esdeveniments que podem visitar en aquests moments a  Catalunya.
Per començar em sembla obligatori citar l'exposició de Trinidad Contreras a La Basílica Galeria. Aquesta mostra la podem visitar fins al 4 de març i de pas fer la visita obligada La Basílica, on sempre trobem peces que ens sorprenen i enamoren.


Sense moure'ns de Barcelona podem aprofitar per visitar La Capella. En aquesta antiga capella de l'Antic Hospital de la Santa Creu reconvertida en sala d'exposicions, podem trobar-hi actualment i fins el 23 de març, una exposició col.lectiva i multidisciplinar. Amb el nom Triple Mortal, trobarem un total de 21 peces que van des de l'art visual al disseny gràfic, passant pel disseny industrial i, és clar, la joieria. 



Per últim, i sortint de la ciutat de Barcelona, fins el 10 de març podem visitar l'exposició que la secció de joieria de l'Escola d'Art i Disseny de Tarragona ha organitzat al Vapor Lab de Reus. En aquesta mostra anomenada Camins Oberts, podrem veure-hi els projectes finals de 7 alumnes de l'escola.


Aquests tres esdeveniments són els que m'han arribat a mi via xarxes socials, i que a mi m'agradaria visitar en els pròxims dies. Tot i així, suposo i espero que n'hi hagi molts més i desitjo que si així és i en coneixeu algun m'ho féssiu saber. De moment però, em proposo visitar els tres que he citat avui i fer-vos-en arribar la meva opinió i experiència. 


Comentaris

Entrades populars