Esperant la primavera

Ja fa temps vaig començar a fer un anell de plata i ara que l'estic acabant voldria mostrar-vos-en el què ha estat el procés. A continuació us presentaré les fotografies que he anat fent durant aquest temps.

L'anell té forma de flor, amb molt volum i buit per dins. Aquí hi teniu l'esbós final i la vista desplegada de la flor.


Per començar vaig fer la volta de l'anell a la mida desitjada per tal d'adaptar-hi, tot seguit, les diferents parts que formaran la flor. Per montar la part superior deixant buida la part de dins m'he servit de la plastilina; a sobre hi vaig anar col.locant els pètals i les tijes i amb l'ajuda del guix ls vaig soldar entre si. 


Un cop soldades aquestes peces hi vaig afegir la cinta que les rodeja. Aquesta part va ser complicada ja que havia de tenir una continuitat, i havia d'entrar i sortir de la peça, voltant tota la flor. Per aconseguir-ho, ho vaig fer a partir de petites cintes que van soldades a les tijes i els pètals per la part interior.


Tot seguit vaig fer la galeria que aniria al centre de la flor. També vaig calar la base de l'anell per donar-li més lleugeresa i transparència.

Ara només quedava ajustar una peça amb l'altra per soldar-les i fer el braç de l'anell per acabar-lo de completar.


Per finalitzar, només comentar que he fet uns acabats combinant polits i matitzats. Ara tota la feina que queda serà pel clavador. Ja us n'ensenyaré el resultat!

Espero que us agradi (tant l'anell com el procés). 
Gràcies per la vostra visita

Comentaris

  1. Felicitats Maite, estàs fent unes peces de gran nivell i molt boniques...mua!

    Núria Ramon

    ResponElimina
  2. MAGRADA MOLT I PREGUNTE UN ALTRA VEGA (LES TEVES PECES M'ENCANTEN)ESTA A LA VENDA?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Naima! perdó per la tardança, feia dies que tenia un xic abandonat el blog... LA resposta és que sí, la majoria de peces estan a la venta, altres no perquè són peces úniques i peces ja venudes. Si vols informació més concreta sobre alguna pots posar-te en contacte amb mi a través del correu electrònic:
      merellesmaite@gmail.com

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars