Bon retorn!

Bon retorn a la normalitat després de les festes de Nadal, i bon any 2013!!!

   Després d'aquests dies de sopars, dinars, raïm, regals i tortells vull començar a mostrar-vos alguna feineta que he fet per encàrrec del tió, dels reis i dels amics invisibles.

   Per començar vull presentar-vos unes arracades molt senzilletes però que tothom que les ha vist li han agradat molt. La destinatària era una noia joveneta i el repte era aconseguir unes arracades adequades per la seva edat, que pengessin poc i que li donessin un aire modern sense ser massa ostentoses. El resultat us el presento en fotografies per a què pogueu jutjar per vosaltres mateixos. Es tracta d'unes floretes de plata passades en un fil de plata forjat en un extrem,, per tal d'evitar que passin les peces,permetent així que les flors puguin estar lliures i facin sorollet en moure's.

  També volia ensenyar-vos la capseta que vaig fer expressament per aquestes arracades, tal com m'agrada fer amb totes les peces que m'encarreguen en aquests últims temps. En aquest cas el tema eren els gats, per a la predilecció de la destinatària per aquests animals. A l'interior, hi vaig fer una estructura de llautó que permetia penjar-hi les arracades, però aquesta part de la capseta no us la puc mostrar ja que no la vaig fotografiar...









Comentaris

Entrades populars