Preparant Aliances

Com ja fa un temps, vaig penjant els meus posts en comptagotes, se'm gira feina i tinc el blog un xic abandonat. Espero poder reprendre una activitat més freqüent en un futur pròxim. De moment però us volia ensenyar en el què estic treballant ara. Em fa molta il.lusió sempre fer aliances, els núvis sempre aporten alegria i bon rotllo, i que em deixin ser part d'un dia tant especial per a ells , és per a mi un orgull i una responsabilitat.
Així doncs us vull ensenyar les aliances que tinc entre mans. Com ja sabreu, jo tinc preferència per treballar la cera i sempre que puc faig les peces en aquest material per passar després a la microfusió. Aquestes no han estat una excepció i com veureu les vaig fer en cera també.
Les fotos següents són d'aquest proces en cera i dels anells acabats de sortir del fonedor




Comentaris

Entrades populars