Books & Roses. Joies de Sant Jordi


Sant Jordi s'acosta, i com cada any en aquesta època ja començo a pensar en quins llibres compraré, per mi i pels qui estimo. Amb la rosa ja no hi penso, segur que en compraré, una o més d'una. Són tradicions que no m'agrada perdre. Sant Jordi és per a mi una jornada festiva, que m'agrada compartir amb familia i amics i fer regals als qui més estimo.

De llibres en tinc dos o tres al cap que m'agradarien, però no m'he decidit. Potser no em decideixo i n'agafo més d'un! I el més segur és que aquell dia voltant per les parades i fullejant tot el què em trobi m'acabi enamorant d'algun llibre que encara avui no conec.
De roses com ja he dit segur que en compro alguna, vermelles segur. Són les que més m'agraden. I les de plata, també m'encanten... hehehehe.
Doncs això, us presento unes roses de plata que poden ser un regal ideal per a aquella persona que tant estimes, o per a tu mateixa, aquest Sant Jordi.
Per cert, us avanço que aquest cap de setmana em podreu trobar amb la meva paradeta a la fira d'Artés!



Sant Jordi se acerca, y como cada año en esta época ya empiezo a pensar en que libros compraré, para mi y para los que quiero. En la rosa ya no pienso, ya sé seguro que voy a comprar una o mas de una. Son tradiciones que no me gusta perderme. Sant Jordi es para mi una jornada festiva, que me gusta compartir con la familia y los amigos y hacer regalos a los que mas quiero.
De libros tengo dos o tres en la cabeza que me gustarian, pero no me he decidido. A lo mejor no me decido y me compro mas de uno! Y lo mas seguro que ese dia dando vueltas por las paradas y hojeando todo lo que encuentre, me acabe enamorando de algun libro que todavia hoy no conozco.
De rosas como ya he dicho, seguro que compro alguna, roja seguro. Son las que mas me gustan. Y las de plata, esas también me encantan... jejejeje
Pues eso, os presento unas rosas de plata que pueden ser un regalo ideal para esa persona que tanto quieres, o para ti misma, este Sant Jordi.
Por cierto, os avanzo que este fin de semana me podreis encontrar con mi paradita en la feria de Artés!


Comentaris

Entrades populars